Grafika trójwymiarowa

Wiek

12–19 lat
(12 osób w grupie), grupy początkujące

Wymagania

  • Umiejętność logicznego i algorytmicznego myślenia.
  • Znajomość szkolnego materiału z matematyki, szczególnie geometrii.
  • Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
  • Umiejętność pracy z systemem Windows.
  • Umiejętność programowania w programie Scratch.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.

Kontynuacja zajęć "Programowanie gier w Scratch’u".

Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

    Praca w programie Autodesk 3ds max.

  • Metody modelowania trójwymiarowego.
  • Przygotowanie modelu do druku 3d, drukowanie.
  • Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
  • Animacje.
  • Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
  • Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki.
  • Tworzenie i modyfikowanie grafiki m. in. w pakiecie CorelDraw.
  • Wykorzystanie tworzonej grafiki w dokumentach użytkowych i programowaniu.
  • Usystematyzowanie wiedzy z geometrii, wykorzystanie jej w praktyce.
Efekty

Uczestnik umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Autodesk 3ds Max.

Rozkład zajęć
Małgorzata Tarnachowicz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
GRUPA 21.
12-19 lat
17.20 - 19.35
sala 421
GRUPA 22.
12 - 19 lat
9.15 - 11.30
sala 421
GRUPA 23.
12 - 19 lat
11.45 - 14.00
sala 421

Galeria zdjęć Pracowni Informatyki i Matematyki

dzieci na zajęciach w sali do informatyki
dzieci na zajęciach w sali do informatyki
dzieci na zajęciach w sali do informatyki
dzieci na zajęciach w sali do informatyki
dzieci na zajęciach w sali do informatyki
dzieci na zajęciach w sali do informatyki
dzieci na zajęciach w sali do informatyki
samochody na macie